fbpx

Ajankohtaista

Nyt saa tuulettaa!

Olemme solmineet Jukurit HC Oy:n kanssa yhteistyösopimuksen kaudelle 2019–2020. Sopimuksen myötä Groteskista tulee Jukurien virallinen mainostoimistokumppani ja pääyhteistyökumppani.

Kun kuulimme mahdollisuudesta päästä Jukurien mainostoimistokumppaniksi, olimme heti innoissamme. Onneksemme tuo mahdollisuus konkretisoitui yhteistyösopimukseksi. Olemme olleet tukemassa paikallista urheilua ja urheiluseuroja jo yrityksemme perustamisesta lähtien. Yhteistyö mm. golfari Leena Makkosen ja edustusjalkapallojoukkue Mikkelin Pallo-Kissojen kanssa on ollut meille todella tärkeää. Nyt yhteistyö Jukurien kanssa on merkittävä satsaus tulevaisuuteen, hieno haaste ja tilaisuus saada näkyvyyttä laajasti. Jukurien merkitys ja brändi maakunnassa on ainutlaatuinen, joten yhteistyö tukee myös meidän valtakunnallisia kasvutavoitteitamme.

Kasvutavoitteet loppuvuodelle sekä ensi vuodelle ovat kunnianhimoiset, mutta täysin realistiset. Oikeastaan olemme jo nyt hieman niitä edellä, sillä tällä hetkellä käynnissä oleva rekrykierros oli tarkoitus toteuttaa vasta alkusyksyllä. Yhteistyö Jukurien kanssa sekä toinen merkittävä asiakkuus aiheuttivat sen, että varautuminen syksyn kiireisiin oli aloitettava jo nyt alkukesästä. Ensi keväänä meillä on toivottavasti jo kolme uutta tekijää.

On ollut hienoa huomata, kuinka pitkäjänteinen oma brändityö, avoimuus ja läpinäkyvyys sekä mm. henkilöstöstä huolehtiminen alkaa tuottamaan tulosta. Tulos merkitsee myös sitä, että omalta osaltamme voimme vaikuttaa maakunnan kehittymiseen. Maakunnassa ja Mikkelissä on valtavasti hienoa osaamista, jota liian usein ei osata – tai haluta – ottaa käyttöön.

Vastaamme Jukurien ensi kaudelle uudistuvasta ilmeestä, joka näkyy esimerkiksi mainonnassa, verkkosivuilla ja muissa Jukurien omissa julkaisuissa. Kuten sanottu, olemme innossamme, täpinöissä ja täynnä virtaa ottamaan hieno haaste vastaan.

Tutut sinikeltaiset värit pysyvät varmasti, ja muitakin edelliskausilta tuttuja elementtejä näkyy myös jatkossa. Tavoite on, että Jukurit näkyy ja kuuluu seudulla yhä enemmän suoraan yleisölle. Satsaamme ensi kaudella muun muassa omiin sisältöihin, uusien kohderyhmien tavoittamiseen ja siihen, että joukkue tulee läheiseksi ja heimohenki pysyy vahvana.

– Jukurien tapahtuma- ja markkinointivastaava Kristiina Tiippana

Lue myös