fbpx
Groteski

Groteskin uudet markkinointi­­­­­velhot

Kuten Jyrki kirjoitti blogipostaukseen 6.10., on Groteski tuonut uutena liiketoiminta-alueena Groteskin palvelutarjoomaan mukaan markkinoinnin. Esitelläänpäs lyhyesti sankarit, jotka markkinointisuunnittelua työstävät Groteskin asiakkaiden liiketoiminnan edistämiseksi.

Ensimmäinen tulokas Groteskin joukkueeseen on strategi & luova suunnittelija Antti Saarela. Tämä kaveri on tekstinikkari eli copywriter, jolla on yli 15 vuoden kokemus markkinointiviestinnän eri osa-alueista. Kasarielokuvien sekä biljardin ystävä, jolle työhommissa tärkeintä on tehdä mieleen jäävää mainontaa sekä ennen kaikkea saada asiakkaiden tavoitteet täyttymään.

Antin urallinen kohokohta: ”Kaikenlaisia pieniä ja suuria mainoskampanjoita olen päässyt tekemään, mutta ehdoton suosikki oli olla mukana Mikael Gabrielin ’Ihan Himmee Hologrammikeikka’-kampanjassa Elisan lippulaivaliikkeen ikkunaan. Tällä kun vielä voitettiin Grand Onessa kahdessa kategoriassa, niin meinasi tippa tulla rillien reunaan.”

Toisena tulokkaana markkinointisuunnittelua vahvistaa Faycal ”Fasu” Jadda, joka on Groteskilla toiminut digitiimin projektipäällikkönä reilun vuoden verran. Luovana suunnittelijana monessa sopassa marinoitunut Fasu hallitsee sekä projektinhallinnan että konseptien synnyttämisen. Padelin ja jalkapallon lisäksi häntä sytyttää luoda mainontaa, jossa on huumoria sekä erottuvuutta.

Fasun urallinen kohokohta: ”Kyllä se on sytyttänyt, että niinkin harmaaksi koetulle toimijalle kuin Verovirasto pääsimme tekemään sisältöä, josta on tullut benchmark some-tekemiselle. Uskon, että erottuvaa ja toimivaa mainontaa saadaan tehtyä mille tahansa toimijalle, kun asiakas ja tiimi siihen uskoo. Toisena kohokohtana nostaisin vuosien yhteistyön Mieli ry:n kanssa. Monta tärkeää ja palkittua kampanjaa tuli tehtyä, joista ehkä päälimmäisenä jäi mieleen virtuaalivaikuttaja Myrsky. Tärkeää, kaikkia suomalaisia koskevaa asiaa päästiin nostamaan framille teknologisesti innovatiivisella toteutuksella.

Kolmas tulokas vahvistaa markkinointisuunnittelua visuaalisella osaamisellaan. Juha ”Sökö” Sjögren toimii AD:na sekä liikkuvan kuvan asiantuntijana. Huutomusiikin ystävä jolle tärkeää on saada kuviin liikettä ja harmoniaa millä markkinointiviestit jäävät katsojan mieleen.

Sökön urallinen kohokohta: ”Tässä on vuosien varrella sen verran paljon tullut tehtyä kaikenlaista. Jokaisesta on oppinut jotain uutta ja eteenpäin on menty. Mitäpä sitä selittelemään, showreel kertoo niistä paremmin kuin kymmentuhatta sanaa.

Heissan!

Voinko auttaa sinua löytämään etsimäsi?

Grobotti