Verkkokauppa, joka palvelee asiakasta ja kauppiasta

Kaupankäynti siirtyy kivijalasta nettiin. Suomi on verkkokauppojen kehityksessä muita EU-maita enemmän tai vähemmän jäljessä. Se luo uusia mahdollisuuksia ja kasvun paikkoja suomalaisille kauppiaille, jotka siirtävät liiketoimintaansa verkon puolelle. Siihen kannattaa varautua hankkimalla verkkokauppa, joka mahdollistaa mukavan ostokokemuksen asiakkaalle ja kauppiaalle helpon myyntityökalun.

Miksi Woocommerce?

WordPress nettisivu laajenee WooCommercen avulla helppokäyttöiseksi verkkokaupaksi. Helppokäyttöisyyden ei pidä antaa hämätä, sillä WooCommerce on täynnä ominaisuuksia joita hyvältä kaupalta vaaditaan. Valikoimista löytyy mm. asiakastilit, helppokäyttöinen tilausten hallinta sekä kassa- ja maksutoiminnot. Woocommerce on monipuolisesta kokonaisuudestaan huolimatta räätälöitävissä jokaisen kauppiaan tarpeisiin sopivaksi, oli kyse sitten tukkumyynnistä tai varausten hallintajärjestelmästä.

Helppokäyttöinen

WooCommerce on osa WordPressin hallintapaneelia ja toiminnoiltaan se on yhtä helppokäyttöinen kuin WordPress. Hallintapaneelissa vilisee samat tutut symbolit kuin yleisimmissä tekstinkäsittelyohjelmissa.

Kustannustehokas

WooCommerce ei sisällä kuukausimaksuja. Kustannukset muodostuvat kaupan perustamisesta ja räätälöinnistä, eli siitä työstä jota teemme. Tämän lisäksi kiinteitä kuluja tulee vain kaupan ylläpidosta sekä valituista maksutavoista.

Skaalautuva

WooCommerce perustuu avoimeen lähdekoodiin, joten sen toteutus ei ole tekijäsidonnainen. WooCommerce on myös helposti jatkettavissa uusilla ominaisuuksilla. Kaiken ei tarvitse olla päätettynä tai tiedossa kauppaa julkaistaessa, vaan muutoksia voidaan tehdä helposti myös jälkeenpäin.

Referenssejä sähköisestä kaupankäynnistä

Alla näytteitä verkkokaupoista, joista olemme erityisen ylpeitä. Jokaisella asiakkaalla on oma tarinansa. Kukin on uniikki itsensä, eikä yhtä samanlaista asiakasta tai projektia ole olemassa.

Aiheesta kirjoitettua