Groteski Osuuskauppa Suur-Savon mainostoimistoksi

,

Vuosi 2021 päättyi meille erityisen hyviin uutisiin, kun saimme tietää valinnastamme Osuuskauppa Suur-Savon kilpailuttamaksi mainostoimistokumppaniksi. Yhteistyö keskittyy pääasiassa matkailu- ja ravitsemisliiketoimintaan.

Osuuskauppa Suur-Savo on S-ryhmän alueosuuskauppa, joka toimii Etelä-Savon kahdentoista kunnan alueella. Yrityksen toimialoja ovat päivittäistavarakauppa, käyttötavarakauppa, hotelli- ja ravintolatoiminta, tapahtumat, autokauppa ja liikennemyymälätoiminta ja erikoisuutena oma Leipomo. Osuuskauppa Suur-Savon päätoimipaikka on Mikkeli, jonka lisäksi toimipisteitä sijaitsee Savonlinnassa, Pieksämäellä, Juvalla ja Kuortissa.

Kuvassa Jyrki Suvimaa ja Kai Nurmi Mikkelin Klubin arvokkaassa ympäristössä.

– Osuuskauppa Suur-Savo on maakunnan suurin yksityinen työnantaja ja näkyvä toimija monella toimialalla. On erittäin hienoa, että pääsemme osaksi näin merkittävän yrityksen toimintaa, kertoo Mainostoimisto Groteskin luova johtaja Jyrki Suvimaa.

Yhteistyösopimus kattaa Osuuskaupan noin neljänkymmenen toimipisteen ja tapahtuman tarpeiden mukaisen markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen. Näin ollen Osuuskauppa Suur-Savo tulee olemaan suurin yksittäinen asiakas, niin palvelutarpeiden monipuolisuudessa kuin vuosittaisten toimeksiantojen määrässä.

– Loppuvuodesta 2021 päätimme kilpailuttaa Osuuskauppa Suur-Savon matkailu- ja ravitsemiskaupan sekä ABC- liikenneasemien mainonnan sekä markkinoinnin tuotannon. Groteski oli yksi oli tarjouksen jättäneistä yrityksistä. Meille tuli jo heti selväksi, että Groteski pystyy vastaamaan meidän laajaan sekä vaihtelevaan markkinoinnin ja mainonnan tuotantoon. Lisäksi katsoimme heillä olevan myös riittävät resurssit ottaa meidän kokoluokan asiakas haltuun. Osuuskauppa Suur-Savolle on tärkeää, että yhteistyökumppani löytyy omasta maakunnasta.

Yhteistyösopimuksen allekirjoituksen jälkeen minulle tuli erittäin vahva tunne, että nyt olemme löytäneet kumppanin, joka pystyy vastaamaan meidän joskus haastaviinkin toimeksiantoihin, kertoo toimialajohtaja Kai Nurmi.

Yhteistyö alkoi vauhdikkaasti jo loppuvuoden puolella palaverien ja ensimmäisten toimeksiantojen myötä. Joulu-tammikuun aikana olemmekin päässeet toteuttamaan mm. festivaali-ilmeiden uudistusta ja erilaisten kampanjamateriaalien tuotantoa.

Yhteistyö tiivistyy kevään edetessä, kun kesäsesonkia lähestyessä toimipisteiden erilaiset markkinoinnin tarpeet konkretisoituvat.

– Nyt kun yhteistyötä on takana jo reilu kuukausi niin voin todeta Groteskin ottaneen meidät hyvin haltuun. Sovitut asiat ovat hoituneet todella mallikkaasti, Kai Nurmi iloitsee.

– Ja lisäksi yhteistyö on meille merkittävä asia myös siksi, että rekrytoimme välittömästi kaksi uutta groteskilaista. Näin maakuntakin saa toivottavasti uusia veronmaksajia, jatkaa Jyrki Suvimaa.